הצטרפות עסקים בתחום התיירות למיזם 360IVC

מערכת הלינה והאירוח הישראלית בע"מ להציג את המרכז לתכנון והזמנת חופשה בערבה  360 IVC  – מיזם שיווק חדשני בתחום התיירות באזור הערבה, מים המלח ועד אילת.

Arava 360 IVC הוא מרכז הזמנות מקצועי (טלפוני ואינטרנטי) שמסייע להתאים לכל לקוח חבילת תיירות אישית –  החל ממקומות לינה, דרך מקומות לאכול בהם, אטרקציות , סיורים, טיולי ג'יפים, אופניים ועוד.

כיצד המיזם יכול לסייע לעסקים בתחום התיירות –

ניהול עסק עצמאי קטן דורש מבעל העסק להיות איש אשכולות….

על מנת לנהל עסק מצליח בתחום האירוח הכפרי הבעלים של העסק צריך :

  • - לדאוג שהמתחם והחדרים יהיו נקיים
  • - לטפל בחיובים, גביה והנה"ח
  • - לארח באדיבות את אורחי המתחם
  • - לתת לאורחיו מענה על אפשרויות בילוי / טיול / הסעדה באזור המתחם.
  • - לפרסם, לשווק, לנהל מועדון לקוחות ועוד….
  • - להיות זמין ללקוחות שיוצרים קשר טלפוני
  • - לענות לפניות שמתקבלות באמצעות האינטרנט

עבור בעלים של עסק קטן ביצוע כל המשימות האלו על הצד הטוב ביותר היא משימה קשה, מתישה וכמעט בלתי אפשרית.

מיזם התיירות 360IVC מסייע לעסקים קטנים מתחום התיירות ליהנות מחשיפה טלפונית ואינטרנטית.

מוקד הזמנות אנושי זמין 24/7 מאפשר ללקוחות פוטנציאלים לקבל אינפורמציה, לשריין מקום, לבצע הזמנה, לשלם ועוד.

פורטל אינטרנטי מקצועי ומפורט מציג מידע על המתחם, תמונות, זמינות, ונותן לגולשים מידע משלים על אטרקציות נוספות באזור.

המיזם מאפשר לך לנהל מועדון לקוחות, לבצע פרסום ממוקד (אינטרנט, פייסבוק), לתת לאורחים מידע מעודכן על אירועים שמתרחשים באזור.

חזון חברתי-עסקי –  הקמת "מאגר עסקים" בתחום התיירות.

ספקי הפורטל נהנים מהפניית לקוחות עקיפה -

לקוח שמתקשר על מנת לקבל מידע על אפשרויות מסוימות (לינה / הסעדה / טיול / וכו' ) נחשף למגוון אטרקציות  משלימות שקיימות באזור. לדוגמה – לקוח מתקשר להזמין מקום לינה באזור, נציגי המרכז משווקים לו באותה הזדמנות גם סיור מודרך, סדנה לילדים, קופון למסעדה וכדומה)

סיוע לעסקים בתחום הלינה –

לעיתים קיים מצב שבו מתחם לינה אחד נמצא בתפוסה מלאה, בעוד מתחם לינה מקביל באותו אזור ריק ממבקרים. ספקי הפורטל נהנים מהאפשרות להעביר לקוח ממתחם לינה אחד למשנהו במקרה של תפוסה מלאה בהזמנה המקורית.

סיוע לעסקים המקיימים פעילויות נקודתיות תלויות זמן –

מוקד ההזמנות הטלפוני והאינטרנטי של המיזם יהיה מעודכן בכל הפעילויות שקיימות אצל הספקים,כך שניתן יהיה להציע ללקוחות פוטנציאלים פעילויות שמתקיימות בזמן אמת ורלוונטיות לתאריכים בהם הם מבקשים לבצע את ההזמנה.

הקמת מודל בקרת איכות וסטנדרטיזציה

  •   שיתוף בנהלים ומדדים לבחינת איכות טיב השירות.
  •   השתתפות ושימוש בתו איכות השירות של הפורטל המשותף.
  •   סיוע בקביעת תקנון עבור ספקי הפורטל : כללי התנהגות במתחם, שעות הגעה, מדיניות ביטולים וכדומה.
  •  ניתוח דירוגי גולשים, משוב ודו"חות  – על מנת לשפר את הטעון שיפור ולהעצים את נקודות החזקה בעסק.
  •  גיבוש אמנת שירות ויצירת מחויבות וסטנדרטיזציה של נותני שירות  בתיירות באזור.

מועדון חברים של ספקי הפורטל – הטבות וכח צרכני

  •   דיוור המבצעים האלקטרוני לחברי המועדון.
  •   הנאה מהוזלת עליות ברכש מרוכז (חומריי ניקוי מגבות / כליי מיטה / כליי מטבח / מכשירי טלוויזיה / מנוי להוט או יס / וכו'.
  •   הנאה מהטבות והנחות בכנסים, תערוכות, ופרסומים  משותפים  שונים בתחום.
  •   אפשרות לקבלת שירותי ניהול ממוקדים ורחבים.

מרכז ההזמנות –

  •    מענה טלפוני – מותאם על פי עונתיות וסוגי פעילות ומגובה   CALL CENTER  24/7.
  •    קבלת ההזמנה, רישומה ומעקב אחרי ביצוע ההזמנה .
  •    ניהול מערכת ההזמנות הייעודית ליחידות האירוח מיני הוטל
  •    שרותי סליקה ( תשלום בכרטיסי אשראי )
  • Up-Sale      במעמד ביצוע ההזמנה (ארוחות / הדרכות / הפעלות / וכו')
  •    רישום וגיוס לקוחות למועדון לקוחות משותף והפעלתו.
  •    ביצוע משוב אינטרנטי אישי לאורח ודרוג הגולשים ופרסומו למתחם  הרלוונטי.
  •    פילוח נתוני השיווק והמכירות ומתן מענה מדוייק לשיווק יעיל בהתאם לפילוח זה.

מסלולי הצטרפות למיזם "המרכז לתכנון והזמנת חופשה בישראל – 360 IVC" –

מסלול מלא  – חבר 360 IVC

מסלול הכולל ליווי מקצועי ותהליכי סטנדרטיזציה מלאים אשר בסופם בית העסק משווק באמצעות מרכז ההזמנות הטלפוני.

במסלול זה לא תגבה עמלה בגין פרסום באתר, פרטי ההתקשרות יפנו למרכז ההזמנות ובית העסק ישלם לחברה עמלה מכל מכירה שתיסגר באמצעות מרכז ההזמנות הטלפוני.

פרטים נוספים על מסלול חבר 360IVC ניתן למצוא כאן.

מסלול פרסום -

מסלול מקוצר, בית העסק משלם תשלום סמלי על הקמת דף המוצר והפרסום השוטף. פרטי ההתקשרות מפנים ישירות לבית העסק ולא למרכז ההזמנות.

בתי עסק אשר נמצאים במסלול פרסום לא עוברים תהליך סטנדרטיזציה מלא ומישוב מבקרים.

פרטים נוספים על מסלול הפרסום ניתן למצוא כאן.