מרכז הזמנות טלפוני ערבה 360IVC

מרכז הזמנות ערבה הינו מרכז הזמנות מקצועי 24/7 אשר נותן שירותי תכנון, יעוץ והזמנות של שירותי תיירות באזור דרום ישראל.
מרכז ההזמנות בוחר את העסקים אותם הוא משווק בקפידה, כך שכל עסק אזר משווק דרכו עובר תהליך סטנדרטיזציה הכולל:
פגישה עם נציג המיזם במתחם העסק עצמו, ראיון ומילוי טופס היכרות ראשוני, החתמת הלקוח על הסכם התקשרות, השלמת ההליך הביטוחי, הלקוח מעביר חומרים שיווקיים, הקמת הלקוח באתר האינטרנט , אישור הלקוח והקמת המיני סייט באתר, התממשקות בין מערכת ניהול חדרים של לקוחות בתחום הלינה למערכת של מרכז ההזמנות, הלקוח יתווסף לטופס המשוב שנשלח ללקוחות , ואנו נעקוב אחרי המישוב שמגיע.
יתרונות שיווק באמצעות מרכז ההזמנות ערבה 360IVC -
לקוח שמתקשר על מנת לקבל מידע על אפשרויות מסוימות (לינה / הסעדה / טיול / וכו' ) נחשף למגוון אטרקציות משלימות שקיימות באזור. לדוגמה – לקוח מתקשר להזמין מקום לינה באזור, נציגי המרכז משווקים לו באותה הזדמנות גם סיור מודרך, סדנה לילדים, קופון למסעדה וכדומה)
סיוע לעסקים בתחום הלינה – לעיתים קיים מצב שבו מתחם לינה אחד נמצא בתפוסה מלאה, בעוד מתחם לינה מקביל באותו אזור ריק ממבקרים. ספקי הפורטל נהנים מהאפשרות להעביר לקוח ממתחם לינה אחד למשנהו במקרה של תפוסה מלאה בהזמנה המקורית.
סיוע לעסקים המקיימים פעילויות נקודתיות תלויות זמן – מוקד ההזמנות הטלפוני והאינטרנטי של המיזם יהיה מעודכן בכל הפעילויות שקיימות אצל הספקים,כך שניתן יהיה להציע ללקוחות פוטנציאלים פעילויות שמתקיימות בזמן אמת ורלוונטיות לתאריכים בהם הם מבקשים לבצע את ההזמנה.

על מנת להיות משווק באמצעות מרכז ההזמנות בית העסק צריך :
– להיות חבר 360IVC
– לעבור את תהליך הסטנדרטיזציה
– לחתום על הסכם מודל עמלות (הלקוח ישלם רק עבור הפניות שהסתיימו בסגירת עסקה מול הלקוח).